Allmänna villkor

BESTÄLLNING

När du beställt dina varor skickas ett bekräftelsemejl till den mejladress du angivit vid köp som bekräftar att vi mottagit din order. Denna orderbekräftelse fungerar även som ditt kvitto och kan vara bra att spara vid eventuell kontakt med oss.

Om något på din orderbekräftelse inte stämmer, var vänlig kontakta oss omgående.

LEVERANS & FRAKTKOSTNAD

Normalt levereras din order inom 3–7 arbetsdagar (helgfria vardagar). Vi reserverar oss för att angivet leveransdatum kan ändras. Vi skickar alla våra ordar med PostNord mot en fraktkostnad på 79 kr per order. 

Vi erbjuder leverans endast till adresser inom Sverige i dagsläget.

BETALSÄTT

Vid köp gäller de priser som anges i webbutiken. Pris anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms.

Det ska vara enkelt och tryggt att handla hos oss. Därför erbjuder vi kortbetalning med Stripe (Mastercard, VISA, American Express, Maestro) eller betalning via vår samarbetspartner Klarna.

Mer information om Klarnas regler och villkor finns här: Klarnas betalningsalternativ.​

RETUR

Önskar du returnera en eller flera av dina varor har du alltid en ångerrätt på 14 dagar från och med dagen du tog emot din beställning. För retur, meddela vår kundtjänst omgående och skicka tillbaka dina produkter till OH HAPPY! wedding & event decor, Odens väg 9, 312 73 Skummeslövsstrand.

Vid retur är det du som kund som står för kostnaden av returfrakten samt bär ansvaret för produkterna fram tills att de når tillbaka till oss. Se därav till att de packas väl i orginalförpackningen.

Observera att ångerrätten endast gäller oanvända varor i ursprungligt skick och utan defekter, som ska returneras i originalförpackningar. Du får dock med bibehållen ångerrätt packa upp och titta på/undersöka din vara. Varan ska dock vid en sådan undersökning hanteras varsamt och endast i den utsträckning som är nödvändig. Produkter som returneras till oss skadade, smutsiga eller med andra tecken på användning återbetalas ej.

Återbetalning sker inom 14 dagar.

Vi accepterar inga returer av produkter som är custom made eller skräddarsydda.

REKLAMATION

Vi ber dig att så snart som möjligt efter att du har mottagit dina varor kontrollera att du mottagit rätt varor och rätt antal samt att du inte har fått en felaktig vara.

Om du har fått en felaktig vara eller felaktigt antal varor, ber vi dig att omgående ta kontakt med oss inom 14 dagar från att du mottagit din beställning samt skickar bilder där felet syns så att vi kan hjälpa dig på bästa möjliga sätt.